اپنے قدموں کے نشاں دیکھتا ہوں


اپنے قدموں کے نشاں دیکھتا ہوں
وقت  لے  آیا   کہاں   دیکھتا  ہوں
جیت   اور   ہار   کے  تقابل  میں
سود  کو چھوڑ زیاں  دیکھتا  ہوں

آس  جب  ٹوٹ  پھوٹ  جاتی  ہے
پھر سے جذبات جواں دیکھتا ہوں
دیر  سے  سفر  کئیے   جاتا   ہوں
دور  منزل  کا  نشاں  دیکھتا  ہوں

اب  تو  انجم  بھی  قریں  لگتے  ہیں
اِک  نرالا   ہی   جہاں   دیکھتا   ہوں
وہ   جو   کل   پاس   ہوا   کرتا   تھا
گرد    میں   آج   نہاں   دیکھتا   ہوں

قافلہ     اجل     کے     پروانوں     کا
موج   در   موج   رواں   دیکھتا   ہوں

جملہ حقوق بحق مصنف محفوظ ہیں۔ مصنف کے کام کے کسی بھی حصے کی فوٹو کاپی، سکیننگ کسی بھی قسم کی اشاعت مصنف کی اجازت کے بغیر نہیں کی جا سکتی۔

جواب دیں

